søndag 16. desember 2012

Tredje søndag i advent

Tidlig oppe i dag, men ute regner det. Den flotte jule stemninga jeg skrev om i går ble litt borte, men mye snø er det jo ennå. Mannen i huset legger sylteflesk, så da kan jo jeg sitte litt ved pc`n...
Forrige blogginnlegg ble det jo ingen snøbilder på, så her kommer julebildene. De ble tatt for noen dager siden, og da snødde det litt. Jeg fant benken vår etter litt graving , og tibbene fikk røde sløyfer på. Kan ikke skryte av at hundene er veldig lydige, men når benken vår kommer frem vet de hva som skal gjøres.
"Trekløveret" satt fint og bilder ble tatt. Nicky og Lady var også på besøk en dag så fikk jammen knipset noen bilder av de også. Ikke så enkelt å ta bilder av Nicky, han var mere opptatt av alle spennende lukter i hundegården, og den røde sløyfa hang på slep etter gutten som var høyt og lavt. Men han er jo bare en herlig ung gutt med et utrolig flott gemytt;)

Asterix, Ronia og Kayla


Ronia må slikke noen snøfngg fra snuten

Kayla

må jo snuse litt på nissen

First Lady og "Nicky"

"Nicky" i et rolig øyeblikk

Fikk til slutt tatt bilder av våre veteranvinnere som fikk nye tittler på Dogs 4 all Norsk Veteranvinner 2012

Asterix ble BIR veteran, stolt av vår flotte 12 åring ;)
Så til slutt: Min kjære har i hele vinter gitt meg "hint" om at benken vår skulle vært tatt inn i varmen. Men sta som jeg er, synes jeg den er grei å ha på verandaen.Så når bilder skal tas til jul, sommer, høst, påske, etter utstillinger osv, er det frem med benken, og div. remedier som nisser, blomster, premier, og tibber.
Så etter disse bildene ble tatt, snødde det veldig...så da tenkte jeg, nå må benken flyttes inn. Den lå da under ca 1 meter snø, frem med spaden...og jeg fant den til slutt. Fikk slept den noen meter, men hjelp...den datt fra hverandre, helt ødelagt. Så etterhvert må jeg finne andre løsninger når bilder skal tas. Vet hva jeg skal gjøre med den saken..hehe. Til våren skal nok jeg finne en ny benk, på netthandelen....god jul!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar